søndag 5. juni 2011

For en langhelg !

Foto: Villa Grey
For en langhelg dette har vært. Torsdag var det litt vindfullt men det stilnet utover ettermiddagen og vi kunne grille og spise ute. Fredag var det helt nydelig fra morgenen av. Ungene var med på trening på Elixia og når vi kom hjem var det bare å ordne frem hageslange og vannspreder under trampolinen. Mor kunne da ligge og slikke sol på verandaen mens ungene skrek av fryd... Jeg må innrømme at solfaktor ble litt ignorert denne dagen, og det merket jeg godt når jeg skulle ha på meg bukse og belte på kvelden. En smule rosa på magen kan du si !!!

På lørdag ble det atter en vakker sommerdag. Store J skulle i bursdag, så på veien hjem havnet vi på en liten shoppingrunde. Når vi kom hjem ble det likevel litt tid til å kose seg og lese bok i den fantastiske sofaen på verandaen.

I dag har Lille J. vært i bursdag og vi har vært på turnavslutning for Store J. på Nedre Glomma Turn. Turnjentene danset til Haba Haba og fikk vist litt av det de har trent på dette halvåret. Så flinke så !

På bildet over ser dere det lune hjørne på verandaen. Noe som jeg er mest stolt av er blomsten som henger der. Den har levd helt siden 16. mai. Og jeg skal si dere det at det er en ganske stor prestasjon av meg som ikke har arvet noe av min bestemor og bestefars gartnergener...;0) Til og med mormor har skikkelig grønne fingre ! De genene der er nok fordelt på resten av familien tror jeg ! Så må jo si at jeg er stolt av blomster som lever lenger enn en uke !

Håper du har hatt en fantastisk helg du også. Nå er det bare 12 arbeidsdager igjen til sommerferien !
Johoooooooooo,

Kozær Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar