fredag 3. juni 2011

~: Endelig kom solen og blåsten forsvant :~

Foto: Villa grey


Foto: Villa Grey
Det er torsdag og Kristi Himmelfartsdag. Værmeldingen har vært lovende og i dag kom solen, men det var også skuffende mye vind. Jeg hater vind. Har vært og trent Total og styrke på Elixia i dag, og håpet på at når jeg kom hjem så hadde vinden løyet. Det tok noen timer men den gjorde faktisk det ! Da var det ut med putene til våren og sommerens nyinvestering, rottinggruppen Nevada kjøpt på flust.no. Jeg tenkte at grå rotting kom til å passe fint når Villa Grey blir nymalt, men ingen har meldt interesse for å ta på seg jobben enda. Må jo si at den er fin uansett da !

Er det kanskje noen av dere der ute som kjenner noen som kjenner noen som kan utføre husvask og malejobb ? Hvem brukte du sist du malte huset ? Send meg en melding da vel !

Store J har hatt to venninner på besøk i dag, og de og Lille J har kost seg i hagen med lekestuen og trampolinen. Vi grillet og hadde vårt første måltid i sofaen. Bordet var ikke det beste å sitte ved for å spise middag, men det var veldig koselig.

Til lørdag skulle jeg hatt min første fest i den nye sofaen med gamle håndballvenninner, men det ble dessverre avlyst igjen.

HÅPER DU HAR HATT EN FORTREFFELIG FRIDAG,

Linn

~:*:~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar