tirsdag 10. mai 2011

Spennende !

Foto: Villa Grey

Lekestuen har fått et strøk maling. Har den ikke blitt fin ? Ikke alle planker og rekkverk som er helt på plass enda. Noe ble tatt bort, så det ikke skulle bli tilsølt under malingen. Fargene på lekehuset er de vi har tenkt til å ha på huset. Den mørke grå var vi veldig fornøyd med, men den lysegrå synes vi ble altfor hvit. Så den skal endres til strøk nummer to. Jentene er allerede i gang med å leke i den, og jeg gleder meg til å flytte noe av lekene inne ut der. Kjøkkenet og butikken hadde det blitt godt å bli kvitt, og spesielt Lille J. hadde jo fått brukt det mye mer. En venninne har tilbudt seg å sy gardiner, så nå er det bare å finne stoff !

Den Gode Feen er en blogg jeg følger og der oppdaget jeg lekestuen malt i svart med hvite detaljer og hun har mange gode ideer til innredning også. Kanskje dere også har noen gode tips ? Skriv en kommentar da vel...;=)

Bilde er fra Lilleprinsen

Postkasse fra Bruka Design vil jeg i hvert fall ha. 
Hvis jentene min er like interessert, så kanskje det blir en sånn i rosa til lekestuen og en grå til meg ! 
Who knows ?

Er det virkelig noen som har vært innom og sjekket bloggen min ? Det setter jeg skikkelig stor pris på ! Til nå har det vært 77 sidevisninger fra Norge, 14 fra USA (muligens bare Karoline, min niese), to fra Tyskland og to fra Spania. Det er jo litt motiverende for å legge inn nye innlegg, og det hjalp nok å legge ut en link på Facebook.

Det er foreløpig ikke mulig for meg å skrive innlegg hver dag, men jeg kan jo prøve å få til noe hvis jeg har noe interessant å dele !

Er det noen som har gode kontakter på malefronten ? Vil du dele dem med meg ?

Ha en fin kveld,

Linn

1 kommentar:

  1. Heisann! Kan jeg spørre hvilken fargekode gråfargen på lekehuset har? Gjerne navn og kode på fargen. Har samme lekehus og sliter med å finne den perfekte gråfargen. Mvh Hildegunn

    SvarSlett