onsdag 11. mai 2011

~: Endelig ble den min... :~

Foto: Villa Grey

Leeeeenge har jeg ønsket meg denne sjeselongen fra IKEA, og nå står den hjemme hos meg. Var litt usikker på om jeg skulle ha hvit eller rød, men som dere ser så ble det den hvite (Blir nok et rødt trekk etter hvert). Har ikke helt fått det til å se helt ut som jeg drømmer om i denne kosekroken min enda, det må nok litt ommøblering til, men foreløpig funker den i hvert fall. Har, som nevnt i profilen min, mange prosjekter på gang. Gamle og råtne møbler skal ut på sikt og nytt skal inn. Men ett skritt av gangen !

Teppet som ligger på har jeg faktisk heklet selv, og det er vel det første store håndarbeidet jeg noen gang har fullført og vært fornøyd med. Har faktisk heklet ett til i rosafarger som skal bli sengeteppe til Lille J. Har også begynt på ett i lillafarger som skal bli sengeteppe til store J. Så blir det vel nok med tepper for en stund...

Boken som ligger på teppet leser jeg når jeg har litt tid til overs. "Spis, elsk, lev" av Elizabeth Gilbert. Først boka, så filmen !

Linn

1 kommentar:

  1. Så fint de er, det teppe du har hekla! :) Og fin sjeselong!

    SvarSlett