søndag 15. mai 2011

~: Fikk gjort noe nyttig idag også :~

Vil takke de spreke Øssiæjentene som kom på festen i går for en fabelaktig kveld. Gleder meg allerede til neste gang !


Foto: Villa Grey

I dag fikk vi besøk vi besøk av mamma og T. Når de kommer blir det gjerne litt jobbing utendørs. G fikk hjelp av T til å sette på de siste plankene på taket og så skru på ferdig olja planker på verandaen på lekestua. Mamma begynte å luke og klippe hekk, og jeg pottet om alle plantene mine. Tusen takk for hjelpen !

Foto: Villa Grey

Det blir så fint og jentene har endelig fått lekt litt i den i dag. Vi har ikke flyttet ut kjøkkenet eller noen møbler enda, men jentene storkoser seg der og har store planer om å overnatte der allerede. Rekkverket til verandaen mangler fortsatt, men det skal males først. Ellers så har jeg en del planer om å pynte litt med blomster og diverse. kanskje noen av dere har et forslag eller to. Sikkert noen av dere som hadde lekestue når dere var små og hadde noe i den som var kjempekult. Skriv gjerne en kommentar. Det er så moro å få litt feedback her på bloggen når man er ny i gamet ! Kanskje du har forslag om hva jeg burde skrive om også !

Foto: Villa Grey

Utenfor huset er det litt fjell og naturen har laget en naturlig "kulp" der. Den har vi fylt med jord og er jentenes bed som mamma pleier å plante litt sammen med jentene. Foreløpig har jeg gjort det klart for planting ved å fjerne ugress og røtter og helt på litt ekstra jord. Blir nok kanskje jeg som planter litt der i år. Vi får se hva jeg får til. Alt jeg tar i av blomster dør jo innen uken er omme !

Drøm søtt, du er trygg i natt

Linn

1 kommentar:

  1. Hei... så flott lekestue..har selv også bygd en til min minste jente, et prosjekt på fire år, men i mål nå, endte opp med og bli 10 m2... men da fant min sønn ut at vi kunne jo bare strekke en strøm kabel ut så kunne jo han ta over hytta til datahus, ler.... ja ja så er den iallefall i bruk. Fin blogg også.. begynte selv med blogg i dag... kjempeartig. Christie

    SvarSlett