tirsdag 26. juli 2011

Fantastiske dager...

Foto: Villa Grey
Store J og Lille J koser seg med is i varmen

Fredag 22. juli ca. klokken 17:45 landet vi på Gardermoen etter en helt fantastisk ferie på Kypros.
I dette innlegget vil jeg kun fokusere på den ! 

Store J. og Lille J. har "bodd" i bassenget og har vel vært mer under vann enn over. Med dykkemaske tar Store J saltoer begge veier og står på henda under vann. Hun har blitt kjempetrygg i vannet, men har nok litt igjen på svømmeteknikken. Lille J svømmer nå under vann, men foreløpig ikke over, og tør altså å ha hodet under vann ! Stolte av jentene mine jeg !

Det har vært over 40 grader celcius i skyggen og heldigvis hadde vi air condition på rommet. Det var som å møte en vegg når vi gikk ut ! Brune og fine ble vi og innimellom litt røde også. Sånn går det når man glemmer å smøre seg på steder man ikke kommer til ! Ble noen fine og store bobler på G...

   
Foto: Villa Grey
  
Foto: Villa Grey
Vi møtte hyggelige mennesker og jentene fant seg noen lekekamerater fra både Sarpsborg og Kviteseid.
Vi har hatt en flott og avslappet uke, men jeg gledet meg allikevel til å komme hjem. Mens vi har vært borte har det nemlig vært arbeidere på gang på Villa Grey, og jeg gledet meg så sinnsykt til å se hvordan det så ut.

Bilder av huset kommer senere. Venter liksom på det pene været slik at bildene ikke skal bli så triste !
Ha en flott dag alle sammen ! 
Take care !

Linn


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar