lørdag 11. juni 2011

Endelig fredag igjen og pinse !

Foto: Villa Grey
Foto: Villa Grey

Foto: Villa Grey

På fredag har jeg fire skoletimer og en forsåvidt kort dag. Problemet er at jeg aldri klarer å gå fra jobb kl.13.15. I dag ble det i hvertfall en time lenger. Noe som skjer ganske ofte. På tirsdag ble det nesten en og en halv time ! Men det er jo aldri synd på oss lærere for vi har jo så mye ferie !!! Hvorfor blir ikke alle lærere da ? Stadig får jeg høre av både foreldre og andre at de ikke hadde klart å holde ut i et slikt yrke. Jeg mener det er god nok rettferdiggjøring av feriene vi har ! Nå er det først en ekstra fridag 2. pinsedag og så 7 arbeidsdager før en skikkelig etterlengtet 7 ukers sommerferie ! Det skal bli så nydelig. Bildene over er av Store J. og Lille J. Vi hadde det litt kult på stranda med fotoapparatet i fjor sommer.

Etter jobb dro jeg å trente Total og styrke på Elixia. Normalt så pleier stølheten og komme på ettermiddagen dagen etter, men det har allerede begynt ja ! Etter treningen fortsatte jeg med en liten økt med bekkenbunnstrening... Hahaha, det er egentlig en liten økt i solariet, men seriøst jeg trener faktisk. En god unnskyldning til å jukse litt med brunfargen. Du kan gjerne låne den !



I helgen er det som vanlig en stor begivenhet i byen; Fredrikstad Cup. Laget jeg har spilt på denne sesongen er med, men ikke jeg. Tenk at jeg nesten har spilt håndball i 30 år ! Jeg kommer nok til å savne det, men en gang må jeg få til å legge skoa på hylla ! Ønsker Øssiædamene lykke til !

I morgen er det, som skrevet tidligere, operaen Carmen på Fredriksten Festning. Har hørt at det er flott !

Ha en vidunderfull pinse alle sammen,

Linn

2 kommentarer:

  1. God pinse til deg og dine, klem ;)
    skal bli koselig å jobbe sammen med deg igjen neste år ;)

    SvarSlett
  2. Takk, Kari !
    Det kommer til å bli bra vet du !

    SvarSlett