onsdag 25. mai 2011

Skritteller

Foto: www.dytt.no

For en ukes tid siden fikk jeg skrittelleren min i posten fra www.dytt.no. Jeg har noen venninner som deltar i den pågående konkurransen og jeg synes skrittelleren var så fin siden det er et deksel foran displayet og knappen. Hadde en skritteller fra før som jeg "klikket" på. Hadde gått masse en dag, og når jeg kom hjem så hadde den nullstilt seg når jeg hadde sittet å kjørt bil hjem ! Den ble ikke brukt noe mer kan du si.

Skjønner at jeg beveger meg alt for lite, men visste ikke at det var så lite. Skrittelleren har i hvert fall gjort meg enda mer bevisst. Har hørt at man bør gå ca 10.000 skritt hver dag. Det meste jeg har fått til på en arbeidsdag på skolen er rundt 6.000, og da beveget jeg meg ekstra mye når jeg hadde inspeksjon.

Har endelig kommet godt i gang med trening på Elixia og håper jeg kan få til enda mer. Merker at formen er stigende, men langt fra god. Vekten er det jo alltid et ønske om å redusere... Liker timene med "Total og styrke", Zumba og AfroDance. Anbefaler disse timene på det sterkeste for jeg føler jeg har fått trent skikkelig !

I dag ble det ingen treningsøkt, men har hoppet litt på trampolinen sammen med jentene. I morgen håper jeg at jeg får trent igjen.

Ønsker meg en aktivitetestabell som omdefinerer aktiviteter til skritt. Noen som vet om en som man ikke må være medlem for å se?

Få deg en skritteller du også da vel !

Ha en fortreffelig aften,
Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar