torsdag 26. mai 2011

Carpe Diem !


Enda en arbeidsdag er over, og det nærmer seg stadig sommerferie for en sliten lærer. Ikke misforstå, jeg er glad i jobben min. Allikevel tror jeg at jeg kan snakke for mange av mine kollegaer for tiden. Det er så få arbeidsdager igjen før sommerferien at hodene våre har gått inn feriemodus allerede nå. Det er vel 15-16 skoledager igjen, og hva klarer vi egentlig å "trøkke" inn i hodene på elevene i disse siste ukene. 

Det er ikke det at vi har sluttet å undervise, men det føles liksom litt feil og lære om istiden og steinalderen nå !!! Får håpe at i hvert fall noen av elevene tar til seg litt kunnskap selvom de er ferieklare de også ! Neste uke er det kort uke og det blir jo en liten forsmak på en laaaaaaaaaang sommerferie !

Plakaten på bildet ovenfor ønsker jeg meg ! Litt carpe diem liksom.
Snart skal jeg på trening på Elixia og da skal jeg "DANCE LIKE NO ONE IS WATCHING"...

Nyt resten av dagen,

Linn
PS: I dag har jeg gått nesten 10.000 skritt og skal i tillegg på trening !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar