lørdag 7. mai 2011

Mitt første blogginnlegg !

Det er vår og hodet mitt er for tiden inne i en oppussings - og oppryddingsboble ! Samme hvor jeg er, enten hjemme eller på jobb så ønsker jeg å pusse opp og / eller rydde. Det er jo ikke alltid mulighet for å gjennomføre alt man ønsker, og det har jo selvfølgelig med tid og økonomi å gjøre.

Det startet faktisk med at jeg søkte etter bilder av klær fra Odd Molly og diverse andre klesmerker. Det ble til at jeg var innom masse flotte blogger om klær, interiør og mye annet. Ganske med en gang begynte jeg å bokmerke alle bloggene som jeg fant bilder jeg likte. Det ble faktisk mest interiørblogger og jeg må si det er masse inspirasjon å finne ! Har også lastet ned appen: Bloglovin.se til min iphone som jeg er innom flere ganger om dagen ! Appen hjelper meg å få med de siste innleggene som er lagt ut på alle bloggene. Kjempepraktisk ! Og jeg har blitt skikkelig hekta på blogging !

Har hatt planer om oppussing av huset siden det ble ferdigstilt i 2003, og endelig begynner det å skje litt. Så all denne inspirasjonen jeg får av bloggene har i tillegg fått meg til å lage en egen blogg. Kanskje det er noen der ute i verden som har lyst til å lese bloggen min innimellom også ! Det blir nok innlegg om både ditt og datt, men kanskje mye om oppussingsprosjekter. Vi får se når jeg kommer godt i gang !

Håper du blir med videre og gi meg gjerne tips om hva jeg kan skrive om. Etterhvert bør det komme med bilder til innleggene også. Fant ingen velpassende nå !

Nå er jeg i gang ! Tjohoooooooo,

Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar