søndag 10. juli 2011

Allsang på grensen innspilling 6. juli

Foto: Villa Grey
Nik Kershaw spilte to gamle hit'er fra 80-tallet. Det var vanskelig å lære seg den ordentlige teksten, siden jeg hadde  "inne" teksten som jeg forstod den på 80-tallet. F.eks. "Mirror dream by a river " som skulle være "Near a tree by the river". Hihi, når jeg tenker etter så har jeg mange sånne tekster på låter jeg digget på 80-tallet...


Foto: Villa Grey
Vakreste jenta denne kvelden var Tone Damli. Hvor har du kjøpt denne kjolen ???

Foto: Villa Grey
Sjekk baksiden av kjolen også ! Vakker vet du !

Foto: Villa Grey
Olav Stedje og Tone Damli "Vandrar saman"



Foto: Villa Grey
 Noen av Allsangkoristene under generalprøven

Foto: Villa Grey
 Norges beste kordamer varmet opp med smakebiter fra "Tidenes Beste"

Foto: Villa Grey
Hans Orkester 

Foto: Villa Grey
Dr. Alban
Sing Hallelujah

 
Foto: Villa Grey
 Gabrielle sang noe jeg tror blir årets sommerhit. Liker den bare mer og mer ! "Ring meg"


Foto: Villa Grey
 Lille J og Store J med nye t-skjorter fra "nyhjemkomne" Karoline
Foto: Villa Grey
 Karoline, Kody og Mona
Kody synes det var stas og bli introdusert foran hele Allsangpublikummet, som den som hadde reist helt fra Las Vegas
Foto: Villa Grey
 ...og blir du med å synge her på grensen, for allsang er det beste jeg vet !



Til onsdag er det klart for
Drängarna
Herborg Kråkevik
Bjøro Håland
Lisa Stokke
Bonnie Tyler
og gjesteprogramleder er Atle Pettersen fra X-factor

Foto: tv2.no
Kjekkas !

Ha en fortreffelig aften,

Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar