torsdag 30. juni 2011

Allsang innspilling 29. juni


Foto: Villa Grey
Søstrene Sisters med blomsterkranser
Kosær vårs
Foto: Villa Grey
Alexander Rybak og Didrik Solli-Tangen

Foto: Villa Grey
Jahn Teigen og Anita Skorgan
Adieu
Foto: Villa Grey
Didrik med minikonsert i pausen. Ble ikke vist på TV.
Foto: Villa Grey
Alexander skulle intervjue Didrik. Ble en del re-takes og ble til slutt  ikke med på TV sendingen.
Alexander trenger nok litt mer trening før han er ordentlig klar for programlederrollen... Ille søte da
Allsang på kanten...
Foto: Villa Grey
Mats Paulson, svensk viselegende. Tok seg tid til å prate litt med kordeltakerne under generalprøven.
Fortalte om hvordan han hadde skrevet sangen til Alexander: Resan til deg.



Håper du fikk med deg dagens Allsang på Grensen på TV2 i dag,
ellers er det reprise på lørdag tror jeg.
Jeg så meg selv mange ganger på skjermen i dag jeg, men mest ryggen da...
Ble ikke så mye bilder denne gangen. Hadde selvfølgelig ikke ladet batteriet, så det døde nesten før opptak ! Nå er det i hvert fall fulladet... ;0)

Synes du det er hyggelig her på Villa Grey, bli en følger da vel...
Og legg gjerne igjen en kommentar. Da blir jeg så lykkelig !

Ha en fin kveld og natt,

Linn

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for fin rapport fra APG og fine bilder!! Håper jeg får lov til å legge ut linken på Didrik sin vegg? Skal gjerne følge med videre - heia Fredrikstad!!:)

    SvarSlett
  2. Så koselig, Ulla ! Første følger utenom bekjentskapskretsen ! Del gjerne linken ;0)Koselig det
    Linn

    SvarSlett