fredag 20. mai 2011

Freddan !

Foto: Villa Grey

Da er det endelig freddan igjen og nedtellingen mot sommerferien er i full gang. 20 arbeidsdager er det igjen var det en kollega av meg som fortalte på jobb i dag ! Både jeg og elevene gleder oss til det.

Nå er det helg, og egentlig har jeg lyst til å få ryddet unna enda mer før sommeren. Utsetter jeg det til ferien, får jeg gjerne ikke gjort en brøkdel av det jeg hadde tenkt til. 

Det vi vurderer å utsette til sommerferien er maling innvendig i lekestuen. Men som dere ser så er det jo fint nå som treverket er helt lyst. Men så var det de tynne veggene da og hvis det blir vått vær fremover. Dere ser vel at det ikke er helt tett i hjørnene på bildet over. Så kanskje det ikke er så lurt å vente en hel måned til å male...

Så vi får se hva det blir til. Kanskje vi gjør det i helgen. Hvem vet ?

Har så lyst til å lage en personlig header til bloggen min med diverse bilder. Er det noen der ute som har noen gode tips. Jeg har Adobe Photoshop Essentials. HJELP !

God helg,
Linn

1 kommentar:

  1. Hei!! Så fine bilder av familien din. La meg som følger, og gleder meg til å være med videre på bloggen din. Ha en fin helg.. Klem Mona

    SvarSlett